Odpowiedź Ministra Rolnictwa na petycje

Otrzymaliśmy odpowiedź od Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi Krzysztofa Jurgiela na petycję podpisaną przez wszystkie związki zawodowe działające w ARiMR. Nie zawiera ona niestety odpowiedzi na zadane przez nas pytania i nie wspomina nic o przyszłości skupiając się tylko na przeszłości, którą dobrze znamy.

Mamy nadzieję, że o przyszłości dowiemy się 27 października 2017 r. na spotkaniu z Ministrem i będziemy mogli poirozumieć się w kwestii wynagrodzeń i w ten sposób unikniemy wszyscy konieczności przygotowania i przeprowadzenia strajku.

Odpowiedź Ministra

Komentarze   

+15 # Qwerty 2017-10-20 14:46
Cytując klasyka: No i co? Jajco!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+25 # małe biuro 2017-10-20 14:59
A to dobre kopiuj wklej, brawo panie ministrze!!! LUDZISKA Z POWIATÓWEK DALEJ PRACUJCIE W SOBOTY I NA DRUGA ZMIANĘ!!!JAK DŁUGO JESZCZE WYTRZYMACIE???
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+33 # noum 2017-10-20 14:59
Tak,jak przypuszczałem... Tym pismem podtarł sobie rano...wiecie co. Na pikiecie już raz byłem. Na drugą nie dam się namówić. Po co kolejny raz mam się denerwować? Prędzej pochodzę ze swoim cv. A jak się wszystko uda to chętnie zrzucę sprawy głównemu specjaliście z niespełna rocznym stażem w Agencji. Do boju żołnierze dobrej zmiany!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+21 # Misiek 2017-10-20 15:13
Macie swoje podwyżki. Dostali ci co miesiąc pracowali a my nie.
Dalej się dajcie w duperela robić.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+38 # ty 2017-10-20 15:21
Pozostaje tylko strajkować i to jak najszybciej!!!!! minister chyba nie wiem o czym pisze i nigdy nie pracował za 2700 niech popracuje i wyżywi rodzinę to pogadamy
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+10 # BRRR 2017-10-21 16:47
2700zł brutto jest teraz po podwyżce dla najniżej zarabiających. 2700zł brutto to jest ok 1945zł netto bez dodatków, licząc na 10% wzrost wynagrodzeń osoba taka dostała w ciągu ostatnich dwóch lat jakieś 158zł netto podwyżki. Biorąc pod uwagę, że inflacja w latach 2016,2017 wyniosła jakieś 2,5%, wzrost wynagrodzenia realnego wynosi ok 119zł netto. Brak waloryzacji przez ostatnie lata w stosunku do inflacji - nawet nie liczę... 119zł Wzrostu realnego wynagrodzenia opierając się na liczeniu na tzw. "oko" w stosunku do 2015roku.
Szanowni Państwo naprawdę ułożymy sobie za to życie!!! Co tam 8 lat zamrożenia pensji! Mamy aż za dobrze. Wszak lekarz za swoją pensję często kształtującą się powyżej 3500zł brutto na jeden etat, głodem przymiera, a często ma więcej niż jeden w tym samym czasie... Mają wysokooktanowe żołądki czy to inni się wyłącznie szczawiem żywią???
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+19 # Gamon 2017-10-20 15:56
Zajebiscie!premii też nie ma i jak żyć jak żyć???
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+47 # Stary Wyga 2017-10-20 16:04
Pracuje w tej firmie ponad 15 lat,róznie bywało raz lepiej raz gorzej ale takiego bajzlu nie było nigdy,Co do wynagrodzen to fakt ze nowi dostaja pieniadze jak ci z 10 letnim stazem. Jest na to sposób nie proscie sie o soboty i nadgodziny i pracujcie zgodnie z bzdurnymi procedurami a jedna kampania bédzie trwała 2 lata.
Minister jak widzi ze robota zrobiona to palcem nie kiwnie.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+9 # Caro 2017-10-20 16:14
Można się domyślać odpowiedzi 27 października...Z tego pisma można wywnioskować że nikt tu nikogo na siłę nie trzyma , jak coś się nie podoba to można zmienić pracę.:)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+27 # ... 2017-10-20 17:13
No i w zasadzie to trzeba będzie zrobić - im później tym będzie trudniej, bo jak tak dalej pójdzie to za kilka lat dogoni nas płaca minimalna w 2018 ma być 2100 w 2021 pewnie sięgnie jakieś 2600 a w 2023 pewnie już będzie 3000 w między czasie prąd, masło, pieczywo, gaz x2-x3
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+23 # robik 2017-10-20 17:03
No cóż ta banda czuje się bezkarna. Zaraz znowu ogłoszą sukces z wypłatami zaliczek (zgadnijmy ile spraw będzie błędnie naliczona i ilu rolników będzie musiało zwracać pieniądze) nie informując już, że to dzięki niewolniczej pracy szeregowego personelu. Partyjniacy (kumple Jurgiela) na stanowiskach jak zwykle niczego nie byli w stanie przygotować na czas i z sensem. Pozostaje strajk a przykład dają lekarze rezydenci.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+10 # wyy 2017-10-20 17:10
dupek i tyle
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+34 # krystian 2017-10-20 17:14
A ja myślę, że wystarczy żeby orły dyrektorsko-kierownicze z OR i BP zostały zmuszone do podania jakie to nadzwyczajne potrzeby firmy były podstawą do ogłaszania dotychczasowych nadgodzin (sobót) i tych na przyszłość. Ponadto na jakiej podstawie wprowadzono praktycznie stałą drugą zmianę w BP. Może się okazać, że dotychczasowe działania władz ARiMR były bezprawne - czyli zwykły mobbing na masową skalę. Czy znane są już może wyniki kontroli PIP w podkarpackim OR? A tak na marginesie to pamiętacie spotkania w OR-ach z poprzednim prezesem Obajtkiem, który grzmiał, że nadgodziny to przejaw beznadziejnego zarządzania z którym już będzie koniec-dobre co?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+25 # qwerty 2017-10-20 17:40
Przedłużono kontrolę w podkarpackim. Chodzą plotki, że PIPa dostała dostęp do godzin logowania pracowników.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+21 # s 2017-10-21 07:13
Panie Gibała prosimy o podobne kontrole w innych województwach, teraz już nie ma co się szczypać, trzeba pokazać siłę związku. Prosimy też o pismo związku z sprawie usunięcia w regulamnie wymogu zgody na dodatkowe zatrudnienie, ten zapis i tak jest niobowiązujący jako sprzeczny z art. 10 KP i konstytucją więc chodzi tylko o wyprowadzenie pracowników z błędu poprzez usunięcie zapisu. Nikomu, z wyjątkiem przypadków określonych w ustawie, nie można zabronić wykonywania zawodu. Żadna ustawa nam tego nie zabrania. Prosze poruszać teraz wszystkie te kwestie, o których wiemy od PIP, że mamy rację i zgłaszać kolejne województwa do kontrooli PIP. My też chcemy pieniędzy za niezaewidencjonowane nadgodziny.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+7 # ... 2017-10-21 16:03
No właśnie od prawie 1,5 zgłaszamy przewodniczącemu te kwestie - on zapewnia się się tym zajmie i ... czekamy już 1,5 roku.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+14 # s 2017-10-21 07:16
Masz rację ale weź pod uwagę, że ludzie są zastraszeni. Po części jest to skutkiem tolerowania w tej firmie mobbingu. Mam nadzieję, ze zz zleci jakieś badania nad tym powszechnym w ARiMR zjawiskiem przez PIP .
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+6 # korek 2017-10-20 17:22
I jak minusowcy? Pupciaoi paluszek od minusowania nie boli? Jak pisalem zebyscie sie z reka w nocniku nie obudzili to waliliscie minusy. To teraz macie. Ja wyslalem kilka cv i odzew mam. We wtorek ide roxmawiac.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+1 # xyz 2017-10-30 07:42
o mnie też się pytały trzy firmy:)
gazownictwo energetyka i które to jeszcze rachunki mam nie zapłacone:) masakra utrzymaj dom z pensji 2700 brutto, ja bym się chętnie zamieniła z ministrem tylko na miesiąc niech on se pożyje za tą jałmużnę
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+24 # Śpiący Rycerz 2017-10-20 18:27
Dość tego żadnych sobót i drugich zmian traktują nas jak stado baranów a pan minister niech się w końcu obudzi i traktuje nas poważnie.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+41 # ... 2017-10-20 18:49
Sami do tego doprowadziliśmy jako pracownicy - godząc się na wszystkie nawet najbardziej absurdalne pomysły oraz łataniem niewydolnego systemu naszą dyspozycyjnością i czasem wolnym

jeśli dalej nie będziemy sami siebie szanować na pewno nikt nas szanować nie będzie
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+11 # Ant 2017-10-21 07:45
Cytuję ...:
Sami do tego doprowadziliśmy jako pracownicy - godząc się na wszystkie nawet najbardziej absurdalne pomysły oraz łataniem niewydolnego systemu naszą dyspozycyjnością i czasem wolnym

jeśli dalej nie będziemy sami siebie szanować na pewno nikt nas szanować nie będzie


Dokładnie jeżeli sami się nie zmobilizujemy i nie zaczniemy stajku chociaż włoskiego to dalej będą mieć nas gdzieś. Koniec pracy na wyniki kierownictwa
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+1 # Argghh 2017-10-20 18:56
https://youtu.be/KdhwopvTf18
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
-42 # Misiaczek 2017-10-20 19:13
W sumie to logiczne co napisał... Starzy pracownicy, którzy pracują przez kilkanaście lat i tak będą pracować, zaś nowych trzeba zachęcić. Czy starzy pracownicy, którzy kiedyś zaczynali pracować w ARiMR na początku swojej pracy w ARiMR wszystko wiedzieli i umieli??? Znam takich, którzy pracują 10-12 lat i są zupełnie zieloni, ale znam nowych którzy w ciągu paru miesięcy umieją więcej niż ci starzy. Nie można uogólniać - że jak ktoś pracuje dużo lat to będzie zawsze lepszy od nowych. Nie ma sensu się użalać tylko zakasać rękawy i do roboty!!!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+14 # Ant 2017-10-21 08:45
Cytuję Misiaczek:
W sumie to logiczne co napisał... Starzy pracownicy, którzy pracują przez kilkanaście lat i tak będą pracować, zaś nowych trzeba zachęcić. Czy starzy pracownicy, którzy kiedyś zaczynali pracować w ARiMR na początku swojej pracy w ARiMR wszystko wiedzieli i umieli??? Znam takich, którzy pracują 10-12 lat i są zupełnie zieloni, ale znam nowych którzy w ciągu paru miesięcy umieją więcej niż ci starzy. Nie można uogólniać - że jak ktoś pracuje dużo lat to będzie zawsze lepszy od nowych. Nie ma sensu się użalać tylko zakasać rękawy i do roboty!!!


Człowieku z dobrej zmiany puknij się w czółko
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+9 # korek 2017-10-21 08:51
Cytuję Misiaczek:
W sumie to logiczne co napisał... Starzy pracownicy, którzy pracują przez kilkanaście lat i tak będą pracować, zaś nowych trzeba zachęcić. Czy starzy pracownicy, którzy kiedyś zaczynali pracować w ARiMR na początku swojej pracy w ARiMR wszystko wiedzieli i umieli??? Znam takich, którzy pracują 10-12 lat i są zupełnie zieloni, ale znam nowych którzy w ciągu paru miesięcy umieją więcej niż ci starzy. Nie można uogólniać - że jak ktoś pracuje dużo lat to będzie zawsze lepszy od nowych. Nie ma sensu się użalać tylko zakasać rękawy i do roboty!!!

weź się nie odzywaj- zachęcić nowych pracowników dając im wyższe wynagrodzenie niż mają strarzy doświadczeni? Tylko ktoś męczący rękę w nocniku mógł coś takiego nspisac
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+1 # korek 2017-10-21 17:43
Cytuję korek:
Cytuję Misiaczek:
W sumie to logiczne co napisał... Starzy pracownicy, którzy pracują przez kilkanaście lat i tak będą pracować, zaś nowych trzeba zachęcić. Czy starzy pracownicy, którzy kiedyś zaczynali pracować w ARiMR na początku swojej pracy w ARiMR wszystko wiedzieli i umieli??? Znam takich, którzy pracują 10-12 lat i są zupełnie zieloni, ale znam nowych którzy w ciągu paru miesięcy umieją więcej niż ci starzy. Nie można uogólniać - że jak ktoś pracuje dużo lat to będzie zawsze lepszy od nowych. Nie ma sensu się użalać tylko zakasać rękawy i do roboty!!!

weź się nie odzywaj- zachęcić nowych pracowników dając im wyższe wynagrodzenie niż mają strarzy doświadczeni? Tylko ktoś męczący rękę w nocniku mógł coś takiego nspisac

Moczacy być mialo
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+7 # Dyzio 2017-10-21 08:53
Brak mi słów na te brednie...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+10 # ockham 2017-10-21 09:40
Okrutnie pierd...isz, misiaczku.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+9 # ... 2017-10-21 15:57
Jednak statystycznie pracownik pracujący przez ponad 10 lat jest lepszym w tym co robił (w końcu robił to ostatnie 10 lat) od tego co robi co kilka miesięcy.

Jeśli ktoś pracuje zaś 10 lat a mimo to nic nie umiał czy się nie nauczył to dlaczego pracodawca go trzyma ?

Czy pracownicy którzy pracują 10 lat na pewno będą pracować do końca na tym stanowisku za płacę robotnika niewykwalifikowanego - coraz więcej starych pracowników jednak odchodzi bo rynek pracy i płacy się zmienił znacznie przez te 10 lat, a zwłaszcza w ostatnich latach - a szefostwo ARiMR zdaje się tego nie zauważać.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+6 # s 2017-10-22 04:26
Moim zdaniem oni to widzą ale mają nadzieję na pozbycie się tych starych doświadczonych aby zrobić miejsce dla młodzieżówki PIS. Podwyżki też by były gdyby to był twór, w którym pracują zatrudnieni wyłącznie za "dobrej zmiany". Natomiast zagrożeń z tego płynących nie dostrzegają, bo przecież są nadgodziny " z założenia" tyle lat tolerowane w tej instytucji i wszystko zrobią ostatecznie ci co zostali.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+6 # BRRR 2017-10-21 16:53
Bredzisz, pijesz czy wąchasz? Nieważne co, gratuluję ślepoty i głupoty NOWICJUSZU!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+8 # circa 2017-10-22 10:52
Cytuję Misiaczek:
W sumie to logiczne co napisał... Starzy pracownicy, którzy pracują przez kilkanaście lat i tak będą pracować, zaś nowych trzeba zachęcić. Czy starzy pracownicy, którzy kiedyś zaczynali pracować w ARiMR na początku swojej pracy w ARiMR wszystko wiedzieli i umieli??? Znam takich, którzy pracują 10-12 lat i są zupełnie zieloni, ale znam nowych którzy w ciągu paru miesięcy umieją więcej niż ci starzy. Nie można uogólniać - że jak ktoś pracuje dużo lat to będzie zawsze lepszy od nowych. Nie ma sensu się użalać tylko zakasać rękawy i do roboty!!!

Jeśli chodzi o nowych pracowników, to same "orły" się pojawiają i ci którzy dłużej pracują muszą na nich zpd...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+6 # WiktorBKMOR09_12/54 2017-10-20 19:30
Słabość i marginalizowanie a nawet pomijanie związków zawodowych w negocjacjach płacowych to smutna rzeczywistość w ARiMR .Związki zawodowe nie są w takim razie do niczego potrzebne skoro nie rozwiązują podstawowych postulatów załogi
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
0 # WiktorBKMOR09_12/54 2017-10-22 15:59
Cytuję WiktorBKMOR09_12/54:
Słabość i marginalizowanie a nawet pomijanie związków zawodowych w negocjacjach płacowych to smutna rzeczywistość w ARiMR .Związki zawodowe nie są w takim razie do niczego potrzebne skoro nie rozwiązują podstawowych postulatów załogi


Na końcu zdania powinien być znak "?".
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+33 # Naczelnik 2017-10-20 20:03
Czuje sie oszukany? Nie przez Zwiazki bo starali sie polepszyc warunki pracy nas wszystkich,ale przez wszystkich pracownikow bp ktorzy zatwierdzali sprawy do zaliczek ku chwale swoim panom z ministerstwa. Mam nadzieje ze wazelina w postaci 800 zl premi wyjdzie wam bokiem. Bo minisytowie dzisiaj pija szampana i klaszcza z radosci jakich maja super roboli. Nic sie nie zmieni bo sami siebie nie szanujemy. Wstydzcie sie wszystkie bp ktore maja powyzej 70%zatwierdzonych spraw. Szukam pracy...i na wiosne sajo k... nara po 10 latach z tego burdelu zwanego arimr
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+5 # ... 2017-10-21 15:52
co do tego jak działają ZZ, można mieć poważne wątpliwości czy chcą polepszyć warunki pracy pracownikom czy może komuś zupełnie innemu.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+11 # Ksio 2017-10-21 03:56
Cytuję ...:
Sami do tego doprowadziliśmy jako pracownicy - godząc się na wszystkie nawet najbardziej absurdalne pomysły oraz łataniem niewydolnego systemu naszą dyspozycyjnością i czasem wolnym

jeśli dalej nie będziemy sami siebie szanować na pewno nikt nas szanować nie będzie


Nic dodać nic ująć... :(
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+17 # ka 2017-10-21 04:29
Dlaczego tak późno opublikowano na stronie odpowiedź ministra??? Przez ponad tydzień informacja była niejawna???
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+22 # erni 2017-10-21 06:40
W imieniu płatników składek żądam od ZZ zdecydowanej postawy na komisji RRW w środe 25.10. w planie jest i nadze wynagrodzenia i finansowanie ARiMR przygotujcie pismo dot. sporu, nie ma co czekać. A my ludzie pracy- pracujny wolniej.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+8 # ... 2017-10-21 10:30
spoko na pewno będzie - pismo pełne 'oburzenia' i 'gróźb' - może nawet przewodniczący podpisze i 'opatrzy' datą i złoży je gdzieś (a może nie).

A teraz dalej do roboty zaliczki się same nie wypłacą !
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+10 # *halina 2017-10-21 07:23
No cóż, miało być tak pięknie - a wyszło jak zawsze ....
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+9 # robol 2017-10-21 09:04
A kto ma wynagrodzenia w BP wyższe od przeciętnych Nawet 4000 brutto Są lepsi od Was co macie 2700 czy 2800? Kto im to załatwił?Znacie ich .Lepiej się starają od Was? ARiMR to partyjna patologia !!! Ijuż nic nie da się zrobić
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+33 # ockham 2017-10-21 09:37
Hej, Wy wszyscy stachanowcy, którzy sami zgłaszacie się na nadgodziny, soboty i pracę zmianową: ten facet, który podpisał to pismo będzie nadal siedział na ministerialnym stołku m.in. także dzięki waszemu poświęceniu.
Na pewno to docenia, bo napisał Wam "piękne" podziękowania za ofiarność ku chwale ojczyzny i służebność wobec rolnictwa (oraz za kolejne punkciki w najbliższych wyborach).
Wydrukujcie sobie to pismo, oprawcie, powieście na ścianie i pokazujcie z dumą rodzinie, dzieciom i znajomym. Być może przyjdzie czas że bedziecie mogli pokazać to również komornikowi, choce wątpię czy akurat on się wzruszy...
Dobra robota, niewolnicy.
Tak trzymać!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+8 # 64545 2017-10-22 09:03
zaliczki to była nasza silna karta przetargowa,ale właśnie przez stachanowców -osoby dobrowolnie pracujące w nadgodzinach czy soboty, które nie chciały zjednoczyć się z innymi pracownikami, możemy pomarzyć o poważnym potraktowaniu nas. "góra" odetchnęła ze plan wykonany i ma nas w głebokim poważaniu...ZZ też mogły wcześniej konkretniej zareagować a te wszystkie działania to prowadzone jak przez dzieci we mgle. dlaczego teraz dopiero odpowiedzi po zatwierdzeniu wiekszości wniosków? - wiadomo, bo zagrożenie wypłatami praktycznie minęło... do czasu kiedy nie będzie jedności wsród pracowników nic niestety nie ugramy..czyżby Wam stachanowcy było aż tak dobrze ze ryjecie pod innymi, którym zależy na godnym życiu? jeszcze nikogo nie zwolnili za to ze "dobrowolnie" nie wyraził chęci na zmiane czasu pracy albo w godzinach nadliczbowych...a wniosków do obsługi jeszcze troche zostało...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+6 # korek 2017-10-21 10:19
A co powiecie o ludziach z Art? Za 2700 brutto na pewno nie robią. Do tego pono z marszu umowy na czas nieokreślony. I co minusjerzy? Co teraz powiecie?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+3 # korek 2017-10-21 15:19
Cytuję korek:
A co powiecie o ludziach z Art? Za 2700 brutto na pewno nie robią. Do tego pono z marszu umowy na czas nieokreślony. I co minusjerzy? Co teraz powiecie?

ARR miało byc
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+23 # Janusz 2017-10-21 11:59
Strajk włoski nie zdaje egzaminu. Szczególnie u nas.Za dużo lizusów. Spór zbiorowy.Referendum strajkowe aby się zorientować w poparciu. Następnie strajk właściwy.Tylko zdecydowane działania mogą dać efekt. Jeżeli będziemy razem damy radę.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+9 # ... 2017-10-21 15:42
W tym celu trzeba stworzyć osobny ZZ bez konotacji polityczny, albo zorganizować się samemu bez jakiegokolwiek tworu.

Aktualnie istniejące ZZ w naszej firmie (w większości ponad 10 lat), poprzez swoją trwającą ponad dekadę bezczynność, uwikłanie polityczne i nie do końca jasne powiązania z pracodawcą na pewno tego nie zrobi - dla nich napisanie pisma do PIP (w sprawie ZFŚS czy niezgodnego z prawem proszenia o możliwość dodatkowego zatrudnienia) przekracza ich możliwości/chęci organizacyjne
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+20 # Robson 2017-10-21 12:34
Proponuję przewodniczącemu Gibale następującą strategię na spotkanie w ministerstwie: jeśli nie będzie mowy o żadnych podwyżkach i to od teraz to przyjęcie opcji zerowej - zero podwyżek to zero nadgodzin (tak naprawdę pseudonadgodzin) i pracy dwuzmianowej. Skoro są tacy mocni to niech tak zarządzają firmą aby osiągnąć wyniki w standardowych godzinach pracy-przynajmniej będą wiedzieli za co mają te dobre pensje i premijki.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+14 # Dyzio 2017-10-21 15:04
Tego nie trzeba proponować Panu Gibale. To można i trzeba robić oddolnie. Po to jest kodeks pracy i regulamin pracy żeby ich przestrzegać a włazić w dupę kierownikom za uśmiech albo 200 zł więcej premii. Chcesz być szanowanym, szanuj sam siebie!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+9 # mgywer 2017-10-21 16:35
Zero podwyżek, zero Roboty.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+16 # li 2017-10-21 16:38
Ludzie to jest zwykła manipuluacja i gra na zwłokę.
STRAJK, STRAJK.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+21 # Or10 2017-10-21 17:49
Jesteśmy zwykłe kur.wy agencyjne. Dużo gadamy i zapie.rdalamy na nadgodziny. Porządek trzeba zrobić z CE. Kto jest odpowiedzialny za to że system nie działa w godzinach pracy?! Obaj.tek tchórzu wracaj. 200 mln oddałeś Jurgie.lowi za marne parę baniek nagrody? A co teraz??? Złóżmy wypowiedzenia jednego dnia we wszystkich bp. Znajdą się pieniądze i system zacznie działać.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+4 # Burza 2017-10-23 15:27
Popieram. Najlepsze czasy w agencji były za czasów SLD. Ludzie dostawali godziwe podwyżki i premie
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+27 # combo 2017-10-21 17:57
jedynym skutecznym sposobem odwdzięczenia się Ministrowi, to sparaliżować IACS'a. Niby ograniczenia rysowania. Ale przecież nie ma ograniczeń wizualizowania. A to bardzo ładnie spowalnia jego wydajność :). Więc od poniedziałku oglądam sobie ładnie wszystkie działki i tak przy tych wszystkich dziennych ograniczeniach nie mam co robić
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+27 # ockham 2017-10-21 20:16
Jeszcze tylko taka smutna refleksja.

Pewnie większość z nas zaczynała pracę w Agencji 10 i więcej lat temu.
Wtedy była to praca wręcz prestiżowa, była jakaś możliwość rozwoju. Jasne, był burdel organizacyjny, było sporo ponadplanowych godzin w pracy. Ale dawaliśmy radę z nadzieją że nasz wysiłkek zaprocentuje.
Co ważne - patrząc na relację naszych ówczesnych wynagrodzeń w relacji do płacy minimalnej czy średniej krajowej - nie zarabialiśmy źle.
Tymczasem w roku pańskim 2017 jesteśmy w zasadzie na dole drabinki społecznej, staliśmy się pariasami a standardy i narzędzia pracy mamy na miarę Bangladeszu.
Zarabiamy faktycznie mniej, pracujemy więcej a świat nam ucieka.

Tymczasem Śpiący Krzysio na konferencjach prasowych trąbi że jest super i lepiej nigdy wcześniej nie było a nam odpowiada w lekceważącym tonie.

Wiece może ktoś z Was odpowie mi:
http://paczaizm.pl/content/wp-content/uploads/co-tu-sie-odpierdala.jpg
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+7 # WiktorBKMOR09_12/54 2017-10-22 08:58
Zgadzam się Wtedy nasze płace miały realną wartość na rynku i każdy pracując w nadgodzinach nie narzekał .Była jakaś radość z pracy .
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+13 # li 2017-10-22 06:20
To jest skandal my tylko chcemy po 500 zł,
To jest koszt 60 mln rocznie.
To jest żenada i upokarzanie pracowników ARIMR. To jest mobbing.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+6 # WiktorBKMOR09_12/54 2017-10-22 08:56
Jak ktoś mówi "My" to żeby było wiadomo w czyim imieniu się wypowiada. 500 zł to było 2 lata temu. Teraz ZZ w oficjalnym piśmie czy półoficjalnym domagają się zrównania płac z płacami KOWR.To albo to było pismo napisane w emocjach i pośpiechu albo "na poważnie" Jak to jest naprawdę.Czego oczekujemy?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+9 # ... 2017-10-22 11:40
ZZ oczekuje że uda się mu do najbliższych wyborów wytrwać w symbiozie z ARiMR, a przez składanie pism i listów pełnych oburzenia stworzą złudne wrażenie że co robią w wyniku czego będą mogli z lubością przejadać składki, a za 2 lata jak się zmieni władza zorganizować pikietę i wywalczyć (dla siebie) 5000+ - historia lubi się powtarzać (a ja nie)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+14 # mis 2017-10-22 08:05
Ludzie są słabi ja mówie ze trzeba strajkować i tak robie to reszta zaciera rece ze mnie wyprzedza i dostana wieksza nagrode kwartalna-patanoja.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+2 # Marta 2017-10-22 09:08
Nigdy e będzie dobrze. W Bp nie tylko moim jest tak ze wiekszosc zarabia ok 4tys bo albo sa partyjni albo sympatyzujacy. Reszta zarabia ponizej 3 tys. I co myslicie ze oni zrobia strajk ;)? Napewno nie ale jak sie okaże ze jakies pieniadze sie znajda to oni pierwsi je dostana i dostawali.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+2 # Mrowek 2017-10-22 10:54
Cytuję Marta:
Nigdy e będzie dobrze. W Bp nie tylko moim jest tak ze wiekszosc zarabia ok 4tys bo albo sa partyjni albo sympatyzujacy. Reszta zarabia ponizej 3 tys. I co myslicie ze oni zrobia strajk ;)? Napewno nie ale jak sie okaże ze jakies pieniadze sie znajda to oni pierwsi je dostana i dostawali.

Dokładnie tak jest. Na dodatek tacy ludzie najwięcej krzyczą jacy są biedni i im właśnie trzeba dac podwyżkę. Jakoś i ilość pracy delikatnie mówiąc jest sprawą mocno dyskusyjną
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+9 # WiktorBKMOR09_12/54 2017-10-22 12:44
Cytuję Marta:
Nigdy e będzie dobrze. W Bp nie tylko moim jest tak ze wiekszosc zarabia ok 4tys bo albo sa partyjni albo sympatyzujacy. Reszta zarabia ponizej 3 tys. I co myslicie ze oni zrobia strajk ;)? Napewno nie ale jak sie okaże ze jakies pieniadze sie znajda to oni pierwsi je dostana i dostawali.


"Większość zarabia ok 4 tysiące"???? Większość to znaczy więcej jak 50%? To jak jest naprawdę z tymi płacami ? Kto kłamie? Bierzmy odpowiedzialność za słowo pisane.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
0 # Marta 2017-10-26 21:48
A ty Wwiktorze z Oru ile masz tak naprawde brutto;)?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
0 # Marta 2017-11-01 07:24
Na 26 osob w moim bp 16 zarabia ponad 3100 wliczony kier byly zastepca z po byly bo zostal naczelnikiem na krotko przed sluszna zmiana ale z ta sama pensja.i inni partyjni do nich doszli ci co w pis. Pozostali to łosie bezpart.a u was?
I co zastrajkuja?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+19 # Robson 2017-10-22 11:59
Może się powtórzę ale podkreślam raz jeszcze, że należy podnosić temat nadgodzin w ARiMR jako pozbawionych podstaw prawnych. Szczególne potrzeby pracodawcy są nieprzewidywalne i nie mogą być planowane. Czy można tak powiedzieć o tzw. nadgodzinach przez kilka sobót z rzędu? Czy nie były znane problemy z systemem już wcześniej (pamiętny list zastępców prezesa)? Są znane przypadki, że centrala rezygnuje z przewidzianego i obiecanego zatrudnienia pracowników sezonowych i chce przyśpieszać załatwianie spraw poprzez pracę w soboty przy dotychczasowym poziomie zatrudnienia. Jeśli udałoby się podważyć zgodność z prawem dotychczasowych tzw. nadgodzin (bardziej nadrodze sądowej niż z udzialem PIP) to nadzorcy niewolników z OR i centrali pozbawieni zostaliby swojego jedynego narzędzia zarządczego jakie znają. A wtedy mają do wyboru albo zatrudnić więcej ludzi (nowy sprzęt, pensje a budynki też nie są z gumy) albo dojść do porozumienia z nami.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+12 # sobieryba 2017-10-22 12:54
W ARiMR jest kontrola Państwowej Inspekcji Pracy dotycząca nieprawidłowości w zlecaniu nadgodzin i pracy w soboty a jednocześnie ... pod nosem kontroli łamane jest prawo..i jak czytam niektóre wpisy..łamane są też sumienia pracowników zmuszanych do tego żeby podpisywali jakieś prośby o prace w nadgodzinach czy o zmiane czasu pracy. Inni pracownicy jednak z własnej inicjatywy chca pracować w nadgodzinach i w soboty. To o co w końcu chodzi .Jedna firma ta ARiMR ?czy 16 różnych firm?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+11 # s 2017-10-22 14:50
Zrozum, że w tej firmie jest zastraszanie a większość pracowników to kobiety, które łatwiej jest zgnoić (bo trudniej im potencjalnie znaleźć pracę). Kobiety zwłaszcza te majace na utrzymaniu dzieci 2 razy sie zastanowią zanim powiedza " nie " pracy do 22. Poza tym OR stosują taktykę łamania pracowników, którzy zgłaszają nieprawidłowości dot. nadgodzin, pan Gibała wie o czym piszę. Tu jest pole do popisu dla zz aby reagował na każdy sygnał o mobbingu i zawalczył o zmianę zarządzenia w sprawie mobbingu.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+8 # sobieryba 2017-10-22 16:47
Zarządzanie przez zastraszanie w rządowej instytucji gdzie prawie cały rząd to katolicy.? Ciekawe. A Pani Premier Szydło wie o łamaniu prawa w podległej sobie instytucji?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+5 # An 2017-10-23 03:38
Cytuję sobieryba:
Zarządzanie przez zastraszanie w rządowej instytucji gdzie prawie cały rząd to katolicy.? Ciekawe. A Pani Premier Szydło wie o łamaniu prawa w podległej sobie instytucji?


Najgorszy jest właśnie taki katolik na pokaz z tzw pierwszej ławki
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+13 # Angelj 2017-10-22 15:31
To nie jest żadna firma cóż za gornolotne slowo to jest polityczny folwark w którym można zatrudnić swoich wynagradzajac za wierność polityczną panującą w danym czasie jedynie słuszną opcję To syf nie firma
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+7 # Janusz 2017-10-22 19:03
Cytuję Angelj:
To nie jest żadna firma cóż za gornolotne slowo to jest polityczny folwark w którym można zatrudnić swoich wynagradzajac za wierność polityczną panującą w danym czasie jedynie słuszną opcję To syf nie firma

Niestety to wszystko prawda,folwark partyjny a teraz nawet związkowy.Każdy kto tu pracuje powinien zdawać sobie z tego sprawę.Nigdy ta firma nie będzie normalnie funkcjonować.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+5 # liszka 2017-10-22 19:41
Cytuję mis:
Ludzie są słabi ja mówie ze trzeba strajkować i tak robie to reszta zaciera rece ze mnie wyprzedza i dostana wieksza nagrode kwartalna-patanoja.


ludzie w ARiMR... to porażka :(
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+11 # Kobza 2017-10-22 20:30
Proponuję, żeby związkowcy na spotkaniu w ministerstwie oświadczyli, że wszelkie tzw. nadgodziny będą po dniu 1 listopada traktowane jako rażące naruszanie praw pracowniczych i zwyczajny mobbing, który będzie skarżony do sądów pracy. Nic to nie zaszkodzi a zobaczymy jak to zniosą partyjni wodzowie od "dobrej zmiany".
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+6 # s 2017-10-23 05:20
Na to trzeba mieć jaja, czy ktoś je ma w zz?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+9 # s 2017-10-23 05:37
Prosimy też po zakończonej kontroli PIP ujawnić jej wyniki w prasie celem ujawninie hipokryzji rządu "walczącego" o wolne niedziele i z patologiami na rynku pracy. Prasa opozycyjna wszystko bierze na pniu.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+9 # Krzysia 2017-10-23 06:18
Czekam na jakąś konkretną deklarację ZZ po takiej żenującej odpowiedzi, jakie podejmą działania. Czy może postawa ZZ jest taka: nie to nie. Dziękujemy p. ministrze (celowo z małej litery), że raczył p. odpowiedzieć. Powtarzam:
tak długo jak będziemy się wyrabiać z robotą nic się nie zmieni. Obudzą się, jak nie zdążymy z kasą dla jaśnie państwa rolników.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+3 # Many Calavera 2017-10-23 06:50
Wszyscy sugerujący, że pracownicy WDSPB są winni "utraty karty przetargowej w postaci zaliczek" zapominają o jednej istotnej sprawie (a może w innych biurach jest to inaczej zorganizowane?): otóż pracownicy otrzymują określony przydział spraw OB do zrobienia.
Teraz weźcie pod uwagę:

1. Nie ma jedności w biurach
2. Wyobraźcie sobie co będzie, jeśli jeden lub dwóch pracowników chodziłoby normalnie w godzinach urzędowania - zrobiło 30-50% swoich spraw, a reszta - 90%.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+7 # Dyzio 2017-10-23 15:30
Nic nie będzie, a co ma być. Najwyżej mniejsza nagroda, która i tak z byle powodu może być mniejsza bo nie jest premią regulaminową. My w ARiMR nie pracujemy na akord. Nie ma czegoś takiego jak norma dzienna, czy ilość do zrobienia w danym czasie. W naszym przypadku to jest niezgodne z kodeksem pracy i regulaminem pracy. Oczywiście liczą się dla nas terminy określone przez przepisy prawa ale nie o tym mowa. Nie mamy też płacone od sztuki. To są i tylko mogą być sugestie kierownictwa co do tempa pracy. W niektórych biurach te wnioski robią później uczynni koledzy i koleżanki, w innych robią je inne biura. Nic się specjalnego nie dzieje poza marudzeniem tych nadmiernie "wyrobionych", że dostali dodatkową robotę. A kto się karze wyrabiać tak prędko? Nie wiecie, że w całej polskiej administracji jedyną nagrodą za dobrą pracę jest więcej pracy i czasem uśmiech przełożonego?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+3 # Dyzio 2017-10-23 15:31
Nadgorliwi są przekleństwem tej firmy, za ich przyczyną patologia kwitnie na całego. Naprawdę, pracujmy wszyscy sumienne ale tylko zgodnie z regulaminem pracy. Nic ponadto bo i tak traktują nas jak bydło. Przydział spraw do zrobienia nie oznacza, że to ja odpowiadam za taką organizację pracy, żeby je zrobić jak najszybciej. Nie jestem na samodzielnym stanowisku pracy, nie do mnie pretensje o złą organizację własną bo ja się staram. Od organizacji pracy w całym wydziale mam natomiast kierownika i naczelnika. Za to im płacą. A oni mają tak zarządzać, żebym ja mógł zrobić te sprawy zgodnie z przepisami prawa pracy i regulaminem. Nie da się? Sorry, może niech minister pomoże...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+3 # ockham 2017-10-23 20:18
Ale wiesz jak to działa...
Jak płacą żenująco mało to ludzie rzucają się nawet na głupią stówkę czy dwie z nagród kwartalnych albo nadgodzin.
Wiadomo, ktoś może być "pod kreską" ale z szerszej perspektywy patrząc ci ludzie robią sobie krzywdę. Pokazują że nie trzeba podwyżek, wystarczy ochłap na kiju a oni biegną za nim jak osiołki.
Cholernie trudne do przełamania i przetłumaczeni "przodownikom pracy".
To jest jak amok.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+2 # Dyzio 2017-10-24 20:54
No ja to rozumiem, zdaję sobie sprawę, że ktoś może być w takiej sytuacji, że 100 zł to jest dla niego sporo pieniędzy. To przykre, że w naszym kraju cały czas ma to miejsce. Ale jednak jesteśmy ludźmi myślącymi, nie możemy nie ogarniać całości problemu. Moim zdaniem tutaj po prostu chodzi o strach, a czasem o jakieś dziwne i najczęściej irracjonalne przeświadczenie, że jak zrobię władzy dobrze to mnie doceni.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+4 # I co ? 2017-10-23 06:50
" Obajtek zaznaczył, że w Agencji został zażegnany spór zbiorowy ze związkami zawodowymi. Chodziło o nierówność płac. Na tym samym stanowisku jedni zarabiali poniżej 2 tys. zł brutto, a inni 3-4 tys. zł. Najniższe płace miało 4300 pracowników, podczas gdy dyrektorzy dostawali wysokie premie. Ponadto nie płacono za nadgodziny dając w zamian dzień wolny. Teraz za nadgodziny należy się płaca - podkreślił prezes ARiMR."
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+5 # Ja 2017-10-23 08:20
A myślisz, ze teraz jest inaczej? Z pisma ministra wynika, ze podwyżki dostali WSZYSCY pracownicy.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
-9 # Retkini 2017-10-23 17:53
P. Obajtek to był najlepszy Prezes ARiMR od czasów P. Pomajdy. Naprawdę szkoda,że odszedł do Energi.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+5 # ockham 2017-10-23 20:25
Nie był.
Był szarlatanem z niejasną przeszłością, który "na pałę" sypnął kasą dla największej grupy najmniej zarabiających. Mógłby dać wuecejr (i sprawiedliwej) ale bombę pieniędzy oddał do budżetu, co wzbudziło zadowolenie rządzących i katapultowało go do Energi.
Oczywiście opowiadanie o tym jak to najważniejsi są zwykli pracownicy BP jest fajne i miłe, ale chyba wszyscy zdajemy sobie sprawę z tego, że to był rzadki kit, prawda?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+2 # ockham 2017-10-23 20:34
Choć muszę przyznać że PSL-owscy prezesi to także była epicka katastrofa :)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+9 # Krzysia 2017-10-23 06:54
Odpowiedź p. ministra do ZZ jest co najmniej lekceważąca, jeżeli porówna się ją z odpowiedzią na interpelację nr 15497 posłów J. Gosiewskiego i A. Ołdakowskiego w spr. naszych wynagrodzeń, skierowaną do Marszałka Sejmu.
Jestem oburzona takim traktowaniem nas, pracowników Agencji i osób, które nas reprezentują.
Pan minister m.in. wyjaśnia Marszałowi, że "praca w godzinach nadliczbowych a ARiMR wynika każdorazowo z aktualnych potrzeb pracodawcy w tym zakresie, związanych z koniecznością terminowej obsługi wniosków i wypłaty środków dla rolników. Jednocześnie należy podkreślić, że nadgodziny w Agencji rozliczane są zgodnie z zasadami określonymi Kodeksem pracy". Czyż nie jest tak, że praca w godz. nadliczbowych powinna być spowodowana sytuacją nadzwyczajną w zakładzie pracy? U nas jest normą. Nie wiem, czy śmiać się czy płakać. Brak słów
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+1 # antySolidarność 2017-10-23 09:05
BUHAHA, a czego się naiwna solidarność (z malej litery, bo to banda oszustów) i pracownicy ARiMR spodziewali? minister i prezes gdzieś was mają. jesteście tanią i łatwą siłą roboczą.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+3 # Retkini 2017-10-23 14:03
Właściwie odp. Ministra kończy temat podwyżek w tym i w 2018r. W 2019r. temat wróci gdyż będą walczyć o poparcie i wtedy po 100 zł brutto dla najmniej zarabiających się znajdzie. Co więcej, nie widzę większego zainteresowania tematem. Pomimo protestów robota idzie, ludzi chętnych (z własnej woli!) do pracy w nadgodzinach i w soboty wystarczająco dużo. Naprawdę trudno to zrozumieć. Najgorsze dla szeregowego pracownika jest to, że nie ma kto stanąć w jego obronie. Musicie te 1,5 roku jakoś przetrwać...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+15 # Dyzio 2017-10-23 15:40
Nie, niczego nie kończy i nie musimy nic przetrwać. Wszystko jest w naszych rękach. A kto może niech podziękuje tej pożal się boże największej agencji płatniczej w UE i rozpoczyna nowe życie w normalnym miejscu pracy.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+5 # ockham 2017-10-23 20:27
Tak jest.
Prośbą nie działa.
Trzeba groźbą.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+5 # Bury 2017-10-23 17:19
Nic dodać nic ująć.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+8 # ... 2017-10-23 19:03
W interpelacji poselskiej nr 15497 minister rolnictwa informuje że zamrożenie planowane jest do 2020 ... więc temat pewnie nawet nie wróci

jeśli nic z tym bałaganem zwanym pracą w ARiMR sami nie zrobimy to dogoni nas minimalna :(
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+7 # zmęczony 2017-10-24 07:23
Minister chwali się podwyżkami. Jednak jak pamiętam podwyżki zostały zaplanowane jeszcze przez poprzedni Rząd w 2015 r. w budżecie na 2016 rok. Podwyżki, o których pisze minister w wysokości 1,3% w 2017 r. nie uwzględniły nawet inflacji, która według GUS wyniosła w 2016 roku 1,8% rok do roku, a w 2017 planuje się,że inflacja wyniesie ponad 2,2%. Okazuje się zatem,że z tych podwyżek, które były za chwilę nic nie zostanie. Okazuje się więc, że obecna ekipa potrzebowała naszych protestów tylko do zdobycia głosów przed wyborami. Teraz do następnych mogą się na nas wypiąć. Jak będą się zbliżały następne wybory to okaże się, że pieniądze się znalazły i dostaniemy po 100 zł podwyżki.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+1 # Krzysia 2017-10-24 10:24
Cytuję zmęczony:
Minister chwali się podwyżkami. Jednak jak pamiętam podwyżki zostały zaplanowane jeszcze przez poprzedni Rząd w 2015 r. w budżecie na 2016 rok. Podwyżki, o których pisze minister w wysokości 1,3% w 2017 r. nie uwzględniły nawet inflacji, która według GUS wyniosła w 2016 roku 1,8% rok do roku, a w 2017 planuje się,że inflacja wyniesie ponad 2,2%. Okazuje się zatem,że z tych podwyżek, które były za chwilę nic nie zostanie. Okazuje się więc, że obecna ekipa potrzebowała naszych protestów tylko do zdobycia głosów przed wyborami. Teraz do następnych mogą się na nas wypiąć. Jak będą się zbliżały następne wybory to okaże się, że pieniądze się znalazły i dostaniemy po 100 zł podwyżki.

Optymista, aż po 100
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
-6 # pracownik 2017-10-27 16:51
Cytuję zmęczony:
Minister chwali się podwyżkami. Jednak jak pamiętam podwyżki zostały zaplanowane jeszcze przez poprzedni Rząd w 2015 r. w budżecie na 2016 rok. Podwyżki, o których pisze minister w wysokości 1,3% w 2017 r. nie uwzględniły nawet inflacji, która według GUS wyniosła w 2016 roku 1,8% rok do roku, a w 2017 planuje się,że inflacja wyniesie ponad 2,2%. Okazuje się zatem,że z tych podwyżek, które były za chwilę nic nie zostanie. Okazuje się więc, że obecna ekipa potrzebowała naszych protestów tylko do zdobycia głosów przed wyborami. Teraz do następnych mogą się na nas wypiąć. Jak będą się zbliżały następne wybory to okaże się, że pieniądze się znalazły i dostaniemy po 100 zł podwyżki.

Nie pitol.Przez 8 lat nic nie było-dla nie swoich.Ci coś ruszyli ale do normalności daleko jeszcze.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+3 # ... 2017-10-27 19:29
ruszyło się również w ZUS i US tylko że tam do minimalnej 3000 i 200 dla strych pracowników + 200 obiecane u nas tylko do 2700 i 100 dla starych i to niektórych

Poza-tym o czym ty piszesz te 10% zdążyła już zjeść inflacja żywności, a przypominam zgodnie z interpelacją płace mają by zamrożone do 2020

Za dobrej zmiany dogoniły i przegoniły pobory robotników niewykwalifikowanych w supermarketach
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
-1 # ziutka 2017-10-26 13:22
PODWYŻKI PODWYŻKAMI ALE GDZIE NASZA WYPŁATA?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+1 # Mił 2017-11-18 07:37
Hej,
a co robi ten sztab informatyków w Lublinie?! Pracują? Usprawnili system?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
+2 # ockham 2017-11-18 11:47
Na razie napotkali utrudnienia bo w Win 8.1 nie ma pasjansa.
Trwa diagnozowanie problemu.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować

Dodatkowe informacje